Bu Blogda Ara

8 Kasım 2010 Pazartesi

Yeşil sahalara geri dön Çiko

İnsan sevgilisinin blog'una gizlice girer mi?
Peki şifresini sevgilisinden öğrenmediyse nasıl bulmuştur?
E 13 ay olmuşsa, insan sevgilisini biraz tanıyordur. Az çok hayatı hakkında bir şeyler öğrenmiştir.

Sevgili sevgilim,
Seni çok seviyorum.
Bir heycan açtığın blog'una biraz sahip çıkmanı isterim.
Twitter'a, facebooka yazdığın şeyleri biraz daha geliştirerek buraya yazabilirsin.
İnsan yazınca rahatlar. Konuşmak istediklerini konuşunca, gerekli yerlere ulaştıramazsa bile, rahatlar.
Dolayısıyla bloguna sahip çık çiko.

Tasarımsal açıdan daha kullanışlı hale getirebilirsen memnun olurum:P

Muhalefet, komik ve etkileyici yazılarını özledim!
Özellikle benimle ilgili olanları:)
En kısa zamanda görüşmek üzere.

Seni seviyorum çiko.

1 yorum:

  1. oncelikle blogumda bana da yer verdiğin için tesekkur ederim :)

    yazıcam yazmasına da cok yogun bi donem ve artık uzun uzun yazmak yerine kısa kısa yazmayı terich edşyorum sanırım..

    sebnem ferahtan butun takipçilerime gelsin ''artık kısa cumleler kuruyorum''

    :)

    YanıtlaSil