Bu Blogda Ara

30 Mart 2013 Cumartesi

bugun günlerden selin

30 mart

benim için çok önemli bir gün , bugün benim aşkımın dogumgünü.. O'nu tanıyanlar bilir.. 30 mart dendi mi akan sular durur.. 30 mart şenlikleri baslasın ; dogum günü haftam ; bu hafta herşesy yapılsın .. dikkatini çekerim '' bu hafta '' öyle dogum günü dediğin 1 günde kutlanmaz çünkü .. 1 hafta sürecek

 bu sene ne hediye alsam diye cok düşümdüm .. evlendikten sonraki ilk dogumgünüydü.. biraz daha özel olsun istedim .. bu sene pesah bayramı yüzünden dışarda bir parti de yapamıycaktım..
düşündüm taşındım ve araba almaya karar verdim

hoppala ! demeyin

benim arabam düz vites olduğu için selin kullanamıyordu , bu durumu ortadan kaldırmak için benim arabayı satıp üstüne koyup bir araba almaya karar verdim
pınar diye bir arkadasımın dogus otoda calıstıgını biliyordum.. bu süreçte bana cok yardımcı oldu .. hem dogru hem de uygun arabayı seçmemde..

pesahta 1 gün tatildim.. o gün gidip arabayı teslim aldım eve getirdim.. otoparka koydum.. bu arada nasıl bir yagmur yağıyor bilemezsiniz.. benim hem nikah hem de düğünümde de bardaktan boşalırcasına yağıyordu.. berekettir bereket ..

selinle o aksam bayram yemeğindeydik ve aksam eve geldiğinde arabayı farketmedi tabiki de..

anahtarları iphone kutusuna koydum.. güzelce de paketledim.. O zaten telefon aldıgımı zannediyordu ve telefon da istemiyordu .. açınca büyük süpriz olucaktı ..

bakın neler oldu ?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder