Bu Blogda Ara

25 Haziran 2010 Cuma

sen küçükken kaç yaşındaydın ?

hepimiz büyüdükçe , sorumluklarımız arttıkça keşke o cocukluk günlerine dönmeyi özleriz.. ah şimdi çocuk olsaydım diye söze başlarız ..

zaman zaman ben de bu sekilde söylerim ama çocuk olmak için değil , çocukken yasadıklarımı hatırlayıp gülmek için..

mesela ; birgün misafirlikten dönüyoruz ay dede tepede duruyordu .. eve geldik.. ay dede yine yukardaydı.. soruyorum anneme ; ay dede de mi misafirlige gitti ? bizi mi takip ediyor :)

oyuncak arabalarımı halıya dizer , takım kurardım.. dizerdimm hepsini ama minibüs olanları kaleye koyardım ve baslardım mac yaptırmaya .. hep de benim tuttugum takım kazanırdı :))

küçükken ayakkabı baglamayı bilmiodum.. hep düşünürdüm acaba ben ilerde birine gittiğimde ayakkabımı nasıl baglıycam ? ben hep bagsız ayakkabı alırım derdim içimden :) veya karım baglar.. :)

birgün yurtdısından leke cıkarıcı sabun geldi..annem hep derdi , bu sabun cogu deterjandan daha iyi diye.. bi kere elimi onla yıkadım.. ondan sonra cok pişman oldum.. ya elim kurumazsa ? elimi de ipe , tshirtler gibi asmak mı gerekicek acaba :)

yuvada sandalyeyi salıncak gibi kullanırdık.. bi one bi arkaya.. herkes yapıodu, ben de yaparım diyip basladım.. bi one bı arkaya bı one bı arkaya derken.. hoooopp kafayı kalorifere vurduk .. ondan sonra hatırladıgım benı hastaneye yetiştirip kafama dikiş atmalarıydı :)

bigün gittik denize , kumda oynamak için herkesi kovası küregi falan vardır.. o zamanlar da hazine flan filan meraklıyız öyle seylere kitaplardan.. kovayı gömerdim sonra da hazine buldum diye sevinirdim.. neyse kaybettik bulduk kaybettik bulduk..bi daha gödüm , o sırada annem cagırdı.. onun yanına gittim geldim kova yok .. butun sahili kazdım kova yok .. ondan sonra cocugun teki kova buldum dıye bagırmaz mı :) gittim o benim kovam diyor.. anlat anlatabilirsen.. :) neyse sonunda aldık kovayı geri..

hep beraber piknige gitmiştik.. pknik alanın yanından da nehir suyu geciyodu.. insanlar tasların arasına karpuzu koyuyolar bizimkiler de git koy dediler.. tam karpuzu 2 kaya arasına yerlestirecekken hoop karpuz elimden kaydı gitti.. karpuz gidio ben de arkasından karpuuz gidioo diye bagırıorumm.. :) karpuz gidio ben gidiyorum karpuz kacıyo ben de sahılden kovalıyorumm.. sonunda yakaladımm.. :) masaya koydum .. gorev tamamlandıı

hepsi çok güzel anılardı.. çok güzel zamanlardı.. iyi ki yasanmıstı..

1 yorum:

  1. Olum ne aptal çocukmuşsun sen küçükken... :) uğur gürsoy'un karikatürleri vardır. ahanda onlar canlı gözümde... git oku o çocuğun adı da fırattır. :)

    YanıtlaSil